28.10.2008

SONERA 'HYVITTÄÄ' !!!

Tuli postissa kirje, jossa kerrottiin 'hyvityksestä' !
Kun oli netti yhteys päivän poikki, niin ny saa soitella kympillä
tukipalveluihin jouluun asti - oliskoos siä hyvää musaa odottaville, ohan kymppi käytettävä !!! Kyä kapitalisti osaa.


"Internetyhteyksissämme oli katkos 15.9.2008. Pahoittelemme tapahtunutta ja lähetämme lokakuun laskun yhteydessä kaikille kuluttaja-asiakkaillemme 10 euron lahjakortin, jonka voit hyödyntää käyttäessäsi Helpson Koti- tai Puhelintukea. Lahjakortti on voimassa 31.12.2008 asti.Helpson palvelee tietoteknisten laitteiden ja ohjelmien asennuksessa, käytössä ja ongelmatilanteissa. Palvelua saa puhelimitse puhelintukena ja paikanpäällä kotitukena. Palveluaika on ma-pe 8-21 ja la 9-17.Helpson Puhelintuki palvelee ja neuvoo teknisissä kysymyksissä sinua numerossa 0200 600 600 (puhelun hinta 1,99 €/min + pvm/mpm). Tukihenkilö voi halutessasi olla etäyhteydessä tietokoneeseesi. Jos haluat tilata suoraan Helpsonin asiantuntijan koti- tai yrityskäynnin, voit tehdä tilauksen tilausnumerosta 0200 600 610 (pvm/mpm). Lisätietoa Helpson Kotituesta (esim. tilaus, saatavuus ja hinnat) löydät vuorokauden ympäri osoitteesta http://www.helpson.fi/. Kotituen hinta alkaen 64 €.*"

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Sonera on varsinainen palvelujentarjoaja. Voi vain ihmetellä kuinka asiakkaita voi kohdella näin yliolkaisesti.
Tärkeätä olisi ollut tiedottaa silloin ajoissa katkoksesta etten olisi suotta purkanut kaikkia piuhavyyhtejä ja hakenut vikaa!
Jää tuo iloinen kymppi minulta käyttämättä, vaikka tässä olisi nyt jotain vikojakin - enhän minä noilla taksoilla mitään apua voi pyytää.
Tehdään sille Soneralle jotain!
Tosi kyllästynyt